logo

biznes-ekonomia
Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Które części ciała człowieka są tak unikalne, jak odciski palców?
Co to jest punkt "Nemo"?
Jak często przeciętny człowiek patrzy na swój telefon?
Czy pilot samolotu zawsze mówi pasażerom prawdę?
Ile mieszkańców miało Chicago w 1850 roku?
Kto pije więcej alkoholu: Niemcy czy Polacy?
Jaka kara groziła młodemu człowiekowi za picie alkoholu w państwie Azteków?
Które z wymienionych miast nie mają metra?
Czy najkrótsza czynna linia tramwajowa w Polsce ma niecałe 100 metrów?
Jaki procent Polaków nie posiada żadnych oszczędności?
Kto w II RP zarabiał więcej: nauczyciel, policjant czy robotnik?
Czy można zwrócić wylicytowaną rzecz?
Skąd się bierze zapach deszczu?
Którym miastem z kolei pod względem liczby mieszkańców była w Rosji Warszawa pod koniec XIX wieku?