logo

psychologia
Czy w sklepach, gdzie brzydko pachnie, klienci wydają więcej pieniędzy?

Czy w sklepach, gdzie brzydko pachnie, klienci wydają więcej pieniędzy?
Nie, jest dokładnie odwrotnie, tam, gdzie ładnie pachnie, klienci przebywają dłużej i więcej wydają.
Popularne pytania
O której wojnie zdecydował brud?
Jaki odsetek populacji stanowią ludzie leworęczni?
Co najczęściej robimy, gdy wokół panuje hałas?
Co to jest jamais vu?
Jak ustawić wentylator sufitowy w czasie zimy?
Co sprawia, że psuje nam się wzrok?
Co ma wspólnego kaszel i hemoroidy?
Kiedy Wehrmacht po raz pierwszy zamierzał obalić Hitlera?
Czy warto iść na zakupy będąc smutnym?
Czy najmłodsze dziecko w rodzinie ma z reguły wyższy iloraz inteligencji od swojego rodzeństwa?
Czy biały cukier różnych producentów jest tak samo słodki?
Czy truskawka to owoc naturalny?
Który samochód produkowany po 1970 roku uważany jest za najmniej awaryjny?
Jak się pisze “trzcionka" czy "czcionka"?