logo

sport
Jak zapobiec zakwasom po treningu?

Jak zapobiec zakwasom po treningu?
Przede wszystkim trening nie powinien dopuszczać do bólu. Jeśli jest z różnych powodów niemożliwe najlepiej przygotować organizm do dużego wysiłku wykonując porządną rozgrzewkę przed treningiem i 10-minutowe rozciąganie. Można również przygotować konkretne partie mięśni przy użyciu wałka piankowego lub maści rozgrzewającej. Niektórzy trenerzy sugerują picie świeżego soku z wiśni, sok zawiera dużą ilość witaminy C, działa antyzapalnie. Z badań wynika, że idealnym napojem na zakwasy jest sok z arbuza, zawarty w soku aminokwas (L-cytrulina) skutecznie usuwa z mięśni kwas mlekowy.
Popularne pytania
Co oznacza, gdy sięgamy dłonią do karku?
Czy ludzie inteligentni mają statystycznie mniej czy więcej przyjaciół niż przeciętne osoby?
Czy siłownia zmniejsza czy zwiększa ryzyko pojawienia się nowotworów?
Czy zestresowane kobiety są bardziej niż mężczyźni narażone na choroby serca?
Dlaczego koty nie śpią w nocy?
Czy psy się pocą?
Co jest na zdjęciu?
Czy uczeń w klasie przyciągany jest przez tablicę?
Ile lat dłużej żyją ludzie uśmiechnięci?
Na co szkodzi hałas?
W który europejskim kraju nie można sterylizować suk i kotek?
Jak ożywić lekko wysuszone owoce i warzywa?
Dlaczego wieczorem odczuwa się głód?
Co pojawiło się w sprzedaży wcześniej - wibrator czy odkurzacz?