logo

sport
Jak zapobiec zakwasom po treningu?

Jak zapobiec zakwasom po treningu?
Przede wszystkim trening nie powinien dopuszczać do bólu. Jeśli jest z różnych powodów niemożliwe najlepiej przygotować organizm do dużego wysiłku wykonując porządną rozgrzewkę przed treningiem i 10-minutowe rozciąganie. Można również przygotować konkretne partie mięśni przy użyciu wałka piankowego lub maści rozgrzewającej. Niektórzy trenerzy sugerują picie świeżego soku z wiśni, sok zawiera dużą ilość witaminy C, działa antyzapalnie. Z badań wynika, że idealnym napojem na zakwasy jest sok z arbuza, zawarty w soku aminokwas (L-cytrulina) skutecznie usuwa z mięśni kwas mlekowy.
Popularne pytania
Czy alkohol zabija szare komórki?
Duchy ukazują się częściej przed tobą czy za tobą?
Czy wszystkie psy podnoszą łapę, gdy chcą zrobić siusiu?
Ile czasu potrzebują bakterie, aby przedostać się na leżący np: na podłodze produkt spożywczy?
Co było powodem zmiany polityki USA wobec Rosji po 1945 roku?
Ile kosztowała butelka Coca-Coli podczas II wojny światowej?
Po co nam miód w uszach?
Jak długo powinna trwać akcja oddziału antyterrorystycznego od momentu wyważenia drzwi mieszkania?
Kiedy powstało "Towarzystwo Przyjaźni NKWD-Gestapo"?
Czy picie własnego moczu jest niebezpieczne?
Która wódka jest w Polsce najpopularniejsza?
Czy w Norwegii każdy może kupić telewizor?
Gdzie przebywał Lenin podczas rewolucji październikowej?
Czy wiesz co przedstawia zdjęcie?