logo

sportCo pić podczas wysiłku fizycznego?

Co pić podczas wysiłku fizycznego?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Najlepszy jest napój izotoniczny własnej roboty z np: cytryną, miodem, solą i wodą mineralną albo ostatecznie tylko niegazowana woda mineralna lub izotonik z niską zawartością cukru. Należy pamiętać, że podczas wysiłku fizycznego tracimy duże ilości składników mineralnych, które należy uzupełnić. Napój izotoniczny można sobie zrobić domowym sposobem - do wody należy dodać cytryny, nieco soli (na 1 litr pół płaskiej łyżeczki soli) - sód z soli zwiększy nasze pragnienie, można dodać nieco miodu, aby poprawić smak. Podczas wysiłku fizycznego tracimy sód, potas, magnez, wapń oraz rozpuszczalne w wodzie witaminy C, B. Woda mineralna szybko uzupełni minerały jednak witaminy powinniśmy uzupełnić w urozmaiconej diecie.
Popularne pytania
Jaki produkt spożywczy oprócz miodu nigdy się nie psuje?
Dlaczego na polskiej fladze czerwony jest na dole, a biały na górze?
Co może być jedną z przyczyn płaczu dziecka nocą?
Ile hektarów zajmuje największy basen na świecie?
Z czego mogą być wyprodukowane gumki do włosów?
Czy opalenizna chroni przed oparzeniami słonecznymi?
Czy włosy po umyciu ciemnieją?
W którym kraju uczniowie mają najmniej dni wolnych w roku?
Co jest najczęstszą przyczyną kłótni w związkach?
Jak Marks promował swoje dzieło "Kapitał"?
Dlaczego w górach deszcz pada częściej niż na nizinach?
Czego nie potrafiły pierwsze bankomaty?
Ile kosztował bilet na lot ponaddźwiękowym Concordem na trasie Europa USA?
Który styl pływacki jest najbardziej wymagający fizycznie?