logo

sport
Co pić podczas wysiłku fizycznego?

Co pić podczas wysiłku fizycznego?
Najlepszy jest napój izotoniczny własnej roboty z np: cytryną, miodem, solą i wodą mineralną albo ostatecznie tylko niegazowana woda mineralna lub izotonik z niską zawartością cukru. Należy pamiętać, że podczas wysiłku fizycznego tracimy duże ilości składników mineralnych, które należy uzupełnić. Napój izotoniczny można sobie zrobić domowym sposobem - do wody należy dodać cytryny, nieco soli (na 1 litr pół płaskiej łyżeczki soli) - sód z soli zwiększy nasze pragnienie, można dodać nieco miodu, aby poprawić smak. Podczas wysiłku fizycznego tracimy sód, potas, magnez, wapń oraz rozpuszczalne w wodzie witaminy C, B. Woda mineralna szybko uzupełni minerały jednak witaminy powinniśmy uzupełnić w urozmaiconej diecie.
Popularne pytania
Co zrobić, kiedy smartfon się przegrzeje?
Z czego głównie składa się powietrze - z azotu czy tlenu?
Co to za część ciała?
Czy katolicy mogą używać prezerwatyw?
Czy pilot samolotu zawsze mówi pasażerom prawdę?
Pierwszym legalnym właścicielem niewolników był w 1654 roku zamożny czarnoskóry plantator z Wirginii - Anthony Johnson?
Ile waży największa sztaba złota?
Czy używanie świateł mijania w dzień zwiększa ilość wypadków?
Dlaczego twoi goście czują jakiś zapach w Twoim własnym domu, a Ty nie?
Czy kangury potrafią chodzić?
Czyj pomnik znajduje się na placu Tiananmen?
W którym kraju powstał "Związek Wojujących Bezbożników"?
Jaka jest skuteczność przepowiedni najlepszych wróżbitów?
Po co ptakom pety?