logo

biznes-ekonomiaCo to jest “wskaźnik irytacji reklamą”?

Co to jest “wskaźnik irytacji reklamą”?
W wielkim skrócie jest to wskaźnik, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, kiedy widz widząc kolejną reklamę ma już dość :) Co ciekawe widzowie mniej denerwują się reklamami w okresie letnim (urlopowym) oraz w święta.
Popularne pytania
Do których krajów nie poleca jeździć Wojciech Cejrowski?
Kto wymyślił ukrzyżowanie?
Jak szybko i skutecznie zdjąć naklejki z mebli?
Czy Bitwa nad Bzurą zakończyła się klęską wojsk polskich?
Jakiej marki samochodem jeździł Edward Gierek i Wojciech Jaruzelski?
W której grze sieciowej Polacy odnieśli najwięcej zwycięstw?
Którą roślinę najlepiej posadzić w biurze?
Co to jest trichotillomania?
W którym roku rząd USA przyznał oficjalnie, że istnieje tajna baza "Strefa 51"?
Co to jest Filematologia?
Jak długo trwała najdłuższa lekcja na świecie?
Ile jest w Polsce miast większych od Paryża?
Kiedy Hitler zakończył współpracę ze Stalinem po przejęciu władzy w Niemczech?
Czy orzeszki ziemne mogą być składnikiem materiału wybuchowego?