logo

biznes-ekonomia
Co to jest “wskaźnik irytacji reklamą”?

Co to jest “wskaźnik irytacji reklamą”?
W wielkim skrócie jest to wskaźnik, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, kiedy widz widząc kolejną reklamę ma już dość :) Co ciekawe widzowie mniej denerwują się reklamami w okresie letnim (urlopowym) oraz w święta.
Popularne pytania
Kto i kiedy stworzył pierwszą szopkę?
Dlaczego Kazimierz Wielki oddał Śląsk Czechom?
Ile waży chmura kłębiasta (cumulus) o szerokości kilometra?
Co jest bardziej prawdopodobne: trafienie szóstki w lotto, czy śmierć pod kołami w ciągu najbliższych 10 godzin?
Co przynosiło największe zyski Berberom i Arabom od VII wieku?
Dlaczego Napoleon ogłosił się cesarzem?
Czy na własnej działce można wyciąć drzewa?
Czy w PRL bezpieka inwigilowała korespondencję?
Kto ma wyższy średni iloraz inteligencji - Włosi czy Polacy?
Która metoda wykonywania kary śmierci była uznawana w Europie za niehonorową?
Jak duże mogą być krople deszczu?
Kiedy płacimy podatek za sprzedaż na Allegro?
Czy bakterie mogą wywołać u człowieka depresje?
Czy uczeni z Oksfordu nie uznawali Indian i czarnoskórych za ludzi?