logo

biznes-ekonomiaDlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Ilu obecnie na świecie żyje potomków Hitlera?
Ile powinien kosztować prawdziwy żółty ser?
W którym miejscu w Polsce więziono rosyjskiego cara?
Czy soki owocowe są szkodliwe?
Hity z radia ZET i RMF służą do odstraszania somalijskich piratów?
Co było powodem wyboru frywolnych kobiet na tron Rosji?
Który film zarobił najwięcej w historii kina?
Po czy poznać, że partner zdradza?
W której grze sieciowej Polacy odnieśli najwięcej zwycięstw?
Jak jest po czesku “książka”?
Stowarzyszenie Nauczycieli w Niemczech zastanawia się, czy książka Adolfa Hitlera „Mein Kampf” nie powinna trafić do szkół jako
Co kosztowało więcej - wysłanie sondy na Plutona czy informatyzacja ZUS?
Jak często przeciętny człowiek patrzy na swój telefon?
Dlaczego w żółtym serze jest coraz mniej dziur?