logo

biznes-ekonomia
Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
W którym kraju jest najwięcej wulkanów?
Czy nogi wydłużają się w ciągu dnia?
Czy homoseksualista może zostać księdzem?
Jaki odsetek ludzi ogląda papier toaletowy po użyciu?
Który prominentny działacz partyjny chciał po śmierci Stalina zdekomunizować państwo rosyjskie?
Która z potraw w McDonaldzie jest bardziej tucząca, sałatka czy hamburger?
Który przekaz ludzkości jako pierwszy opuścił Ziemię i mógł dotrzeć do kosmitów?
Czy istnieją w kosmosie miejsca, w których nie ma zupełnie nic?
Dlaczego motyle lubią wygrzewać się na słońcu z rozłożonymi skrzydełkami?
Na co mężczyźni przede wszystkim zwracają uwagę podczas oglądania filmów dla dorosłych?
Który wynalazek umożliwił budowę wielkich statków i wieżowców?
Co w języku chińskim oznacza zwrot fejsbuk?
Kiedy po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii pojawili się masowo muzułmanie?
Co robi aligator kiedy woda zamarza?