logo

biznes-ekonomia
Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Na co mężczyźni przede wszystkim zwracają uwagę podczas oglądania filmów dla dorosłych?
Co to jest?
Który język urzędowy obowiązywał w I RP?
Czy modliszki polują na ptaki?
Ile bakterii żyje na jednym centymetrze kwadratowym skóry człowieka?
Co znajduje się na zdjęciu z mikroskopu: a) deska klozetowa, b) kurz, c) kupa, d) prezerwatywa, e) kocie futro?
Ile kosztuje 1 gram antymaterii?
Co przynosiło największe zyski Berberom i Arabom od VII wieku?
Czy kot może pić krowie mleko?
Czy bielik jest błędnie uważany za orła, podczas gdy faktycznie genetycznie bliżej mu do bocianów niż orłów?
Czy pornografia i gadżety erotyczne są w Indiach nielegalne?
Czy sikając pod prysznicem oszczędza się wodę?
Czy lepiej uczyć języka obcego ze słówek czy całych zwrotów?
Które popularne marki komputerów są najbardziej awaryjne?