logo

biznes-ekonomiaDlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Kto był najwyżej w hierarchii nazistowskiej?
Ile powietrza nosi na sobie przeciętny człowiek?
Co Gierek sądził o USA?
Co znajduje się na zdjęciu?
Czy psy potrafią zauważyć, że ich właściciel jest smutny?
Który z amerykańskich prezydentów rządził najkrócej?
Czy singielki przechodzą menopauzę wcześniej niż mężatki?
Czy jedzenie wieczorem sprzyja otyłości?
Jak naukowcy obserwują i badają procesy, które odbywają się we Wszechświecie?
Co w McDonaldzie bardziej tuczy: sałatka z kurczakiem czy hamburger?
Co skuteczniej odstresowuje - muzyka czy czytanie?
Jaki jest przeciętny czas pojedynczego karmienia piersią?
Ile ważył pierwszy telefon komórkowy?
Kiedy po raz pierwszy użyto słowo "selfie"?