logo

biznes-ekonomia
Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Dlaczego "Porsche 901" musiał zmienić nazwę na "Porsche 911"?
Czy można sie jakoś obronić przed tygrysem?
Kto zaprojektował wieżę Eiffela?
Skąd pochodzą Słowianie?
Czy to prawda, że samiec konika morskiego rodzi?
Na punkcie jakiego przedmiotu Chińczycy mają prawdziwą obsesje?
Jak widzi chomik?
Czy dzieci karmione piersią mają niższy iloraz inteligencji?
Jak długo statystyczny człowiek powinien żyć?
Ile waży słynna paryska Wieża Eiffla?
Ile żon miał według Biblii król Salomon?
Jaką walutą płacą Chorwaci: kuną, lewem, lejem, euro, dinarem czy złotym?
Czy można rozpoznać płeć tylko za pomocą oddechu?
Kiedy według E.Gierka była możliwość zorganizowania "Okrągłego Stołu"?