logo

biznes-ekonomia
Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?

Dlaczego w filmach nie pokazuje się emblematów marek samochodów?
Oczywiście chodzi o kasę. W filmach, serialach, w programach telewizyjnych czy w praktycznie każdym kanale na YouTubie, ale nie w naszym, wszystko jest na sprzedaż. Jeśli więc producent danego samochodu zapłaci za tzw. lokowanie produktu emblemat marki na pewno się tam pojawi. Oczywiście zasada ta nie dotyczy programów motoryzacyjnych, gdzie testowane są pojazdy. Lokowanie produktu dotyczy praktycznie wszystkiego, od piwa po batoniki czy sieci fitness.
Popularne pytania
Kiedy najlepiej zjeść coś słodkiego?
Co może oznaczać żółty kolor języka?
Gdzie żyją pchły?
Jaka była polska odpowiedź na niemieckie żądania odnośnie Gdańska?
Od których krajów uzależniona była armia II RP?
Dlaczego Żydzi powinni raz na siedem lat bankrutować?
Czy ziewanie ma jakiś związek z ilorazem inteligencji?
Co to jest?
Czy wirus komputerowy może rozpętać III wojnę światową?
Czy Jezus miał tak rzeczywiście na imię?
Kto puszcza więcej bąków w ciągu dnia: kobiety czy mężczyźni?
Czy można się samemu połaskotać?
Co pojawiło się w sprzedaży wcześniej - wibrator czy odkurzacz?
Które wybory uznawane są za najbardziej sfałszowane w historii?