logo

biznes-ekonomiaCzy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Serwis nie ma dotacji z Unii czy państwowych firm, są tylko 2 nieinwazyjne reklamy Googla, bardzo prosimy o wyłączenie adblocka

Tak, nieprzyjemne zachowanie sprzedawców może zwiększyć sprzedaż, ale dotyczy to raczej luksusowych produktów. Metoda jest dość prosta, sprzedawca daje do zrozumienia klientowi, że go na dany luksusowy produkt nie stać, klient chce udowodnić, że sprzedawca się myli.
Popularne pytania
Kto jest bardziej narażony na otyłość: kobiety biedne czy bogate?
Jak zareagować w przypadku ataku paniki?
Co przynosi szczęście rosyjskim kosmonautom?
Czy osoby zestresowane mają skłonność skręcania w prawo?
Co to jest?
Wadliwe działanie, którego układu jest najczęstszym sprawcą wypadków samochodowych?
Co zrobić, żeby lustro nie parowało?
Która szyja ma więcej kości: żyrafy czy człowieka?
Które z wielkich państw straciło swoją niepodległość 100 lat po rozbiorach I RP?
Ile kosztuje najdroższy chleb świata?
Dlaczego większość krów na pastwisku ustawia się w tym samym kierunku?
Skąd pochodzi szisza?
Czy podczas miesiączki kobiety mogą uprawiać sport lub się opalać?
Czego nie potrafiły pierwsze bankomaty?