logo

biznes-ekonomia
Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?

Czy nieprzyjemne zachowanie sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?
Tak, nieprzyjemne zachowanie sprzedawców może zwiększyć sprzedaż, ale dotyczy to raczej luksusowych produktów. Metoda jest dość prosta, sprzedawca daje do zrozumienia klientowi, że go na dany luksusowy produkt nie stać, klient chce udowodnić, że sprzedawca się myli.
Popularne pytania
Czy trujący grzyb po ugotowaniu traci swoje zabójcze właściwości?
Jaką temperaturę ma jądro Ziemi?
Z jakich składników składała się pierwsza pizza?
W którym mieście w historii świata liczba mieszkańców jako pierwsza przekroczyła milion?
Czy ideologia gender powstała ze strachu?
Kto jako pierwszy przyniósł do Chin chrześcijaństwo?
Jak się pisze “nadzieji” czy “nadziei”?
Dlaczego balony się unoszą?
Czy Czesi kolaborowali z Niemcami podczas II wojny i mieli swój oddział SS?
Jak uniknąć alzheimera?
Jak szybko powstrzymać omdlenie?
Jaki sposób na Polaków miało NKWD podczas przesłuchań?
Jakiej drużynie piłkarskiej kibicował Osama bin Laden?
Kiedy i za co spalono w Polsce pierwszą czarownicę na stosie?